Til træning:
-
Byde nye spillere velkomne, forklare hvordan holdet spiller (opstilling, spilsystem, osv.), fortælle hvordan man melder sig ind i klubben og betaler kontingent
-
Indkalde til spillermøde i slutningen/midten af hhv. september og januar. Her skal træner og spillere blive enige om hvordan sæsonens træning skal foregå, holdrepræsentanten skal (gen)vælges, ønsker om nyt udstyr kan diskuteres, osv.
-
Sørge for at der bliver taget holdfoto til klubbens hjemmeside i starten af efterårssæsonen (evt. i forbindelse med spillermødet)
-
Holde styr på hvem der spiller på holdet, og minde folk om at betale kontingent senest 1. oktober for efterårssæsonen og 1. februar for forårssæsonen
-
Fortælle nye spillere at de kan blive medlem af klubbens facebookgruppe. Måske har holdet også en facebookgruppe eller mailingliste, som nye medlemmer skal have linket til eller oprettes i
-
Sørge for at der efter hver træning bliver samlet bolde, aflåst boldvogn, fjernet net og stænger
-
Anføre spillerantal i hallens registreringssystem (når det virker)
-
Finde en repræsentant til klubbens festudvalg
Finde to repræsentanter som deltager til klubbens årlige generalforsamling i marts
Ved hjemmekampe:
-
Overblik over kamptøj
-
Overblik over holdsætning
-
Uddelegere sekretærtjanser
-
Indrapportere kampresultat umiddelbart efter at kampen er sluttet
-
Indsende papirkampskema med snail mail - en konvolut til alle skemaer for samme dag (gælder dog ikke H1, som bruger e-score sheet)
-
Rydde op i hallen og stille kampkassen tilbage i skabet
Kampflytninger (foretages hurtigst muligt - ellers koster det knaster!):
-
Tag kontakt til den turneringsansvarlige med forslag til alternative datoer
-
Foreslå fx. ny dato på en træningsaften, hvor vi ved, at vi råder over haltid. Ellers tjek tjanseplanen
-
Kampflytningen er først vedtaget, når forbundet og begge klubber har bekræftet den nye dato
|